dimarts, 16 de juny del 2009

«Si yo fuera rico...»



Els darrers dies, el fitxatge de Cristiano Ronaldo per 94 milions d'euros ha ocupat molts espais a la premsa, a les tertúlies de ràdio, de televisió i de bar, als blogs, als fòrums... Debats interessantíssims sobre l'ètica, la moral i la mare que els va fotre a tots.

Però de tots ells em quedo amb la «genial», «original», «mai abans pensada» ocurrència que va tenir la presentadora del programa de la tarda de Catalunya Ràdio: preguntar als oients què farien amb 94 milions d'euros.

Com no podia ser d'una altra manera, a pregunta imbècil respostes imbècils.

Aproximadament un 90% dels oients que van trucar al programa van dir donarien una part dels diners «a beneficiència».

El 10% restant van dir altres imbecilitats com «crear empreses per generar riquesa», «muntar una fundació per ajudar els més desafavorits», «finançar iniciatives solidàries al tercer món», etc.

De tots ells, potser la meitat van dir «no deixaré de treballar, perquè m'agrada la feina que faig» (entre ells la presentadora del programa).

Fills de puta imbècils o fills de puta mentiders.

Si a mi em toquessin 94 milions d'euros l'únic que faria és rascar-me les boles, ara una ara l'altra per evitar la coïssor que provoca un fregament prolongat i continuat a la mateixa zona.

10 comentaris:

  1. collons, amb lo fàcil que és ser sincer i tot cristo inventant-se collonades! aquests segur que son els fills de puta que a les enquestes diuen que miren els documentals d'animals!

    ResponElimina
  2. Això de destinar els diners a actes de beneficiència és l'equivalent als documentals de la 2

    ResponElimina
  3. Home, això d'acte de beneficència és molt elàstic, si jo dediqués aquests 94 milions d'euros perquè liquidessin a la família Bribón-DosSicilias m'ho podria desgravar a la declaració de la renta?

    ResponElimina
  4. Amb 94 milions d'euros fitxaria a Cristiano Ronaldo per fer de recollidor de pilotes del Sant Andreu.

    ResponElimina
  5. Jo em fotria la vida pare (mai més ben dit), amb tots els excesos que em vinguessin de gust. En pic s'acabessin els calers, un tret al cap.

    Bé, no, coneixent-me moriria matant. Immolar-se ha de molar. I ho faria al mig del Sutton.

    PS: Perquè encara no he sentit a ningú de l'odisfera parlar d'aquesta bossa d'escombreries que és el Sutton? Ho hauré de fer jo?

    ResponElimina
  6. Cal recordar que, segons la Bíblia, D'u va castigar Adam a "guanyar-se el pa amb el suor del seu front"?

    Doncs això, pagar la multa i que em treguin el càstig.

    ResponElimina
  7. Ahir casualment em va venir un flaix al cap... amb un número just quan passava davant d'una cabina de la ONCE. I avui m'he decepcionat moltíssim quan he vist que no he guanyat ni un putu euro.


    Bé... jo ho tinc taaaaaaaaaaan clar: deixo feina que tinc fent soroll... potser tirant-li àcid a la cara a la puta de Marketing. I després em faré fotògrafa. Tenint pasta qui em porta la contraria de que no ho sóc? em compro una casa que t'hi cagues, viatjaré pel tot el món... i si em sobra algu, igual us convido a unes fantes.

    ResponElimina
  8. Jo no sé què és el qque faria, però sí el que no faria: passar una nit amb la mongui de la paris hilton.

    ResponElimina
  9. Que collons fa vostè escoltant a la Marta Alonso i la Flora Saura! Pervertit! Tan de bo jo me les pogués estalviar...

    ResponElimina
  10. Aquest videoclip de Peret està fet a Bollywood?

    Amb 94 milions d'euros faria com Paris Hilton, organitzar festas a qualsevol punt del planeta. I em reduiria una mica el penis, que em te acomplexat

    ResponElimina

Fes la teva caca

Articles relacionats

Related Posts with Thumbnails