dijous, 20 de maig del 2010

Amb el cul en remull



Encara se’n venen. No m’ho pensava pas, però encara hi ha qui en posa un a casa.

Afortunadament, cada vegada més la gent opta per prescindir-ne, perquè la seva utilitat no és gens clara i, mirant-ho fredament, l’únic que fa és prendre lloc.

Per què de que serveix el bidet?

Després d’una ràpida consulta en el meu entorn més immediat, no he trobat cap home que consideri el bidet d’utilitat. Al contrari, la majoria ha manifestat que resulta força incòmode rentar-s’hi els peus.

En canvi, entre la població femella, he trobat algun exemplar que n’ha defensat la possessió justificant la seva utilitat per a rentar-s’hi la xona, especialment durant la menstruació.

Amiga menstruant, si amb el paper de vàter, les tovalloletes humides i les perfumades no en tens prou per fer net, dutxa’t si us plau. És ràpid, còmode i extremadament net. I no, no cal rentar-se el cap cada vegada.

Però per l’amor de Déu, no t’eixarranquis sobre una galleda de porcellana esquitxant-te el parrús com un ànec, perquè això, a més de ser poc estètic, fa brut.

22 comentaris:

  1. Potser no serveix de res ara, però pensem-ho per un moment, potser no ha servit de res MAI i com ningú s'ho qüestiona, posa un bidet al WC i mentrestant els senyors de roca, callen com a putes mentre es fan un fart de riure amb tothom que en compra un i se'l posa a casa.

    Bidets, nova conspiració mundial? Un nou cas per al professor d'Arbó de misteris a RAC1?

    ResponElimina
  2. Què ens està passant amb tant quarto de bany?

    ResponElimina
  3. Senyor Llufa, hi ha quelcom atàvic en la relació entre els promotors / constructors i el bidet. Els temps canvien i amb ell les nostres cases, però el bidet és una peça que roman impassible. Van desaparéixer els armaris encastrats, les grans terrasses i fins i tot les banyeres són substituïdes als pisos més nous per un plat de dutxa. Però el bidet resisteix.

    Fa un parell de mesos que visc a un pis llogat per la feina. L'edifici és nou, de fet encara està en obres. L'apartament té uns 30 metre quadrats i el lavabo no té mes d'un metre... però té bidet.

    ResponElimina
  4. Viatge per Europa i no trobarà ni un puto bidet!. Que es rentin la xona amb la dutxa!

    ResponElimina
  5. "no t’eixarranquis sobre una galleda de porcellana esquitxant-te el parrús com un ànec"

    Quina fart de riure :)

    Es veritable qu'han desapareguts els bidets de les noves cases.

    ResponElimina
  6. I las alergicas com arreclem sensa bidet lo de la nostre higiene?

    ResponElimina
  7. La mariconada aquesta del bidet ve de França? Perdoneu la meva ignorància, però llavors s'entén tot.

    ResponElimina
  8. Quan jo era molt petitó (dos o tres anyets) feia pipi al bidet.

    Penseu en l'alçada d'un nen de dos anyets... no arriba a la tassa del wàter, però sí al bidet.

    Ho netejava amb l'aigua i la tovalloleta.

    ResponElimina
  9. el bidet ja ha complert la seva missió principal en aquest món: inspirar una cançó de la trinca. ara ja pot deixar d'existir.

    ResponElimina
  10. Que jo recordi, el bidet només el feia servir de petita quan em feia ferides, sobretot als peus (per anar descalça pel camp a l'estiu) i les cames. La veritat és que mai li vaig veure cap utilitat, a banda de la de netejar esgarrinxades. De fet, quan vaig descobrir que certes dones l'empraven per rentar-s'hi la xona, com vostés diuen, mai n'he tornat a tocar cap.

    ResponElimina
  11. Hauriem de fer una enquesta entre les mosses del "Is she filthy?" per esbrinar si el bidet encara conserva alguna utilitat entre les seves usuàries potencials.

    ResponElimina
  12. Jo sempre l'he fet servir per deixar-hi la roba bruta...

    ResponElimina
  13. Sincerament, el bidet va molt i molt bé com a receptacle gran amb desaigüe per a dessagnar els cossos penjats just al damunt oberts en canal. Si a més li sumem que un cop acabat s'obre l'aigua i s'autoneteja tenim el complement perfecte per una feina ben feta.

    ResponElimina
  14. Home.... també pot ser útil pels que pateixen hemorroides, no?

    ResponElimina
  15. Els bidets es posaven quan la gent es dutxava una o dos cops a la setmana. Llavors sí que eren útils. Però avui, que ens dutxem cada dia, pa qué? estic d'acord amb el que dius.

    ResponElimina
  16. jo els faig servir quan tinc els peus gelats i m'els vull escalfar

    ResponElimina
  17. Jo n'he vist algun que servia de revister... una pila immensa de El Jueves apilats dins del bidet... altra utilitat avui dia, no crec que tinguen.

    On estigue una bona dutxa, que s'aparte el bidet!! :)

    ResponElimina
  18. Ah! És per rentar-se la xona? Jo pensava que era per deixar-hi revistes i llibres. A mi em fa molt de servei

    ResponElimina
  19. ... vaaa... ja faig jo de feminazi... què collons fa un home opinant sobre on ens hem de rentar la patatona?...em pregunto jo... tant útil com és el xorret d'aigua, si surt amb força...

    ResponElimina
  20. Bueno, vaig a fer d'advocat del diable. Redoble de tamborsss...:
    JO UTILITZO EL BIDET!

    I no per rentar.me el parrús. El dia que se us rebenti el cul ja m'ho sabreu dir!

    ResponElimina
  21. Hola, miri aquí la història http://www.youtube.com/watch?v=4JWIbKGe4gA
    de tot s'apren. I per posar revistes és força útil.

    ResponElimina
  22. des que es va inventar el bidet i la màquina tallar pernil, res té el mateix gust!!!

    ResponElimina

Fes la teva caca

Articles relacionats

Related Posts with Thumbnails