dimecres, 28 d’octubre del 2009

Tagore.pps



Benvolguts amic i amiga que dia sí, dia també, m’omples la bústia del correu electrònic amb poemes de Tagore sobre postes de sol, textos de Teresa de Calcuta sobre paisatges melancòlics, fotos «divertides» de nens petits i imatges de cadells i gatons juganers:

¿sabies que cada vegada que envies un powerpoint Déu nostrusenyor mata un gatet i un nen de l’Àfrica mor de SIDA?

Juro que la propera vegada que algú m’enviï un powerpoint d’aquests penso descarregar la meva ira diarrèica al portal de casa seva.

20 comentaris:

  1. Hòstia senyor Llufa, quina raó que té.

    Entre els putos powerpoints del bon karma dels collons, els de xistes varios que ja et saps per davant i per darrera, els de periques de bon beure, els viagres, el Want you work with us, i tota la pesca que em deixo, i que ja has rebut unes quantes vegades cada dia, al final.... què queda?

    ResponElimina
  2. A mí em tenen cansat a matar. És veure que m'envien un pps i liquidar l'e-mail en qüestió. Si envies un e-mail, que sigui perquè tens alguna cosa a dir. No merdes d'aquestes, cony.

    ResponElimina
  3. I si surten gatets i nens ja es per engegar a la merda a qui t'ho envia

    ResponElimina
  4. Faci com jo, Pere. Entri a 4chan, busqui la imatge més xunga que trobi (preferiblement alguna prostituta esbudellada o quelcom semblant), i envíi-la al remitent plasta. Acompanyada de la frase de Tagore, of course.

    Provablement aquella persona mai més li torni a dirigir la paraula, però a qui li importa realment?

    ResponElimina
  5. Hauria d'haver-hi un filtre antimariconades per aquests casos de gatets, flors i proverbis xinos d'aquests. I a sobre amb musiqueta, que tu estàs tan tranquil escoltant lo teu i et surt allò.

    El gat que surt sempre rient al final dels powepoints, l'haurien d'estrangular directament.

    ResponElimina
  6. S'ha de ser molt subnormal per que et facin gràcia aquests powerpoints de merda. Però encara s'ha de ser més infra-ésser per pensar que enviant-ho a més gent, els estàs fent un favor.

    Quan arribi al poder, aplicaré un carnet obligatori per internautes. No tothom hauria de tenir dret a accedir a la red de reds. El que s'ho salti, se li tallen les mans i se li arrenquen el ulls.

    ResponElimina
  7. Aquest encara sort que no està fet en Comic Sans. Però sí, quan reps aquestos power points maleeixes el dia que vas decidir no fer-te hacker i aprendre a enviar mails-bomba

    ResponElimina
  8. Friso perquè el Pare arribi al poder... em forraré fent amputacions i extraccions oculars...
    Del tema dels powerpoints res més a afegir. L'ha clavat Sr. Llufa.

    ResponElimina
  9. aiii com són, eh?
    jo no dic res, que vostès són segons què dius, mosseguen!
    (A mi algun m'ha agradat, però jo estic bastant amariconada, jeje)

    Paréntesis és pensament, salvada, salvada!!!!

    ResponElimina
  10. ahh, en castellà noooo, aleshores em destrempen. Sóc amariconada però de la ceba!, coi!

    ResponElimina
  11. Com a mínim:

    "Beautiful flowers all around your world can change the view of your life ams make it better in all senses..."

    És horrorós, però menys que in castellano language!

    ResponElimina
  12. Algú més té ganes d'arrencar-se els ulls o com a mínim lobotomitzar-se l'hemisferi cerebral esquerre?

    ResponElimina
  13. I si hi ha un missatge ocult?
    La frase "La veritable amistat és com un fosforescent, brilla quan tot està fosc" en realitat vol dir "La veritable amistat és com un preservatiu fosforescent, brilla quan molt al cuartu fosc"

    Aaaah, quins moments d'amistat masculina passsssional...

    ResponElimina
  14. No veuen aquell programa "Sexes en guerra", que diu perquè les homes i dones són tan absolutament diferents?

    petons o escopinades (a gust del consumidor)

    ResponElimina
  15. ui, aquest jurament.. tot i que jo, personalment, també ho faria!

    apa, passava!

    ResponElimina
  16. M'acabo de transformar en superguerrer. la fúria ha estat deslligadaaa!

    ResponElimina
  17. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  18. Doncs no em vull imaginar els portals dels i les pobres que t'envien powerpoints pensant-se que et fan un favor.. jajaj

    ResponElimina
  19. Doncs, des d'aquí faig una crida d'atenció a tots els "capullos" que m'envien powerpoints de bon Karma i s'han de reenviar a 15 persones i així se't compliran els desitjos que si us plau s'abstenguin de fer-ho perquè no responc dels meus actes

    ResponElimina

Fes la teva caca

Articles relacionats

Related Posts with Thumbnails