dimarts, 7 de juliol del 2009

Petit diccionari cosmopolita-català / català-cosmopolita


Sóc ciutadà del món, ah, ah, ah

Per què voleu posar fronteres ara que s'estan treient?: m. f. espanyol

Jo no crec en les banderes: m. f. fatxa

Jo no crec en les fronteres: m. f. fatxa

El nacionalisme es cura viatjant: m. f. 1. nacionalista espanyol | 2. fatxa

Crec en les persones, no en els territoris: m. f. 1. espanyolot | 2. fatxa

Sóc ciutadà del món: m. f. 1. imbècil | 2. fatxa | 3. espanyol | 4. combinació de les tres anteriors

16 comentaris:

  1. "No s'ha de barrejar esport i política": Espanyol.

    ResponElimina
  2. "El nacionalisme es cura viatjant" no saps la de voltes que m'ho han dit!!!! Li tinc que dedicar a això un post algun dia, si d'algo m'ha aprofitat viatjar ha sigut per a exaltar-me el nacionalisme més encara!!!

    ResponElimina
  3. jajajajaja... doncs jo com la comtessa... a mi em sembla que viatjar (per les espanyes) només em serveix per reafirmar-me encara més en la meva nacionalitat catalana.

    ResponElimina
  4. Els mateixos que no volen posar fronteres a la franja de ponent en volen fotre una de 15cm de plom al Tibet. Foteu-vos un taparrabos i aneu a abraçar calbs a l'himalaia, impostors!

    ResponElimina
  5. Viure a Barcelona és molt dur, agutant cada dia aquesta gent!!

    ResponElimina
  6. Doncs a mi m'agrada viatjar per "les Espanyes" que voleu que us digui
    (no sóc fatxa ni de bon tros, eh)

    ResponElimina
  7. A mí m'agrada viatjar per les espanyes, però sempre hi ha algun imbècil que em diu coses com aquesta:

    - Ostia, eres muy simpática. De dónde eres, seguro que no eres catalana.

    - Soy de Barcelona.

    - Ah, ves...


    Per cagar-s'hi!!!!



    Per cert, a tots els ciutadans del món, si hi ha algun problema, segur que corren cap a caseta a buscar ajuda dels ciutadans normals.

    ResponElimina
  8. s'ha d'acabar ràpidament amb els qui es consideren ciutadans del món

    ResponElimina
  9. El pitjor és que, per a un multiculti, un palestí és un palestí, un xinès un xinès, i un gambià un gambià. Però si li preguntes a ell, et dirà "ciutadà del món" a seques.

    ResponElimina
  10. jo no dic que no hi hagi bona gent allà fora, en conec molts gràcies a internet i he fet molt bones amistats. Vamos, per dir-te que si vull m'en vaig a Israel, i tinc casa gratis.


    Però sempre SEMPRE et trobes allà on vagis el típic imbècil que o bé, s'estranya de que siguis catalana perquè li has caigut bé, o et deixa anar qualsevol burrada, quan se n'adona.

    ResponElimina
  11. Peu de foto de l'any, Pere Llufa. He pogut llegir fins i tot el to de veu en el ah ah ah.

    Espanya m'agrada, el que no m'agrada són els espanyols, però per sort avui en día d'espanyols n'hi ha ben pocs si ens hem de guiar pel que consideren ser espanyol a la brunete mediàtica.

    ResponElimina
  12. Dono suport al que diu Markutis. A mi (encara diria més) m'encanta Madrid. M'agrada molt, a pesar de les acusacions de burocràtica i anticosmopolita. Bla bla bla. Encara que sigui per la cultura i l'ambient de bars, ja paga la pena. Ara bé, cert és que cada 2x3 t'emportes un moc o una gracieta per ser d'on ets. Més si, com jo, ets incapaç, de forma congènita, d'amagar l'accent.

    ResponElimina
  13. Jo soc català per accident, com tothom. I fins i tot els espanyols ho son també per accident. De fet no conec a ningú que abans de néixer hagui pogut escollit els seu lloc de neixement.

    Jo no crec en las nacions, ni en las banderes, ni crec en las fronteres, ni m'agraden els himnes, ni totes aquestes xorrades que només serveixen per fer a la gent més manipulable.

    I si senyors, el nacionalisme es cura viatjant i llegint(a ser possible en l'idioma original). Així ens adonem de que, no només aqui, la majoria de la gent no son més que una colla de fills de puta.

    ResponElimina
  14. Les seleccions catalanes polititzen l'esport, i l'esport ha de ser esport. (seguidor de la roja)

    ResponElimina
  15. Els que per a justificar l'statu quo de l'estat espanyol o llençar pilotes fora diuen "sóc ciutadà del món" estan afirmant que els demés som extraterrestres. I sí, tenim orelles de trompeteta i som verds, però mola un colló.

    ResponElimina
  16. "Deixem-nos de nacionalismes i parlem dels problemes que realment preocupen a la gent". m. f. Espanyol resident a Catalunya

    ResponElimina

Fes la teva caca

Articles relacionats

Related Posts with Thumbnails